czwartek, 10 lipca 2014

[INFO] [REKLAMA]

Witam wszystkich cieplutko! (dosłownie jest taki upał, że ojeju)

Jak możecie zauważyć ostatnio nic nie pojawia się na blogu. Trochę mi przykro z tego powodu, bo mimo, że chciałabym coś dla Was napisać to nie jestem w stanie. Brakuje mi trochę czasu by porządnie do tego usiąść i nie mam pomysłów więc liczę, że Su Yeon tutaj wkroczy ze swoją weną i postawi blog na równe nogi. 
Szczerze, to nie zbyt pewnie się czuje w pisaniu opowiadań i myślę nad zawieszeniem opowiadania "Korean Dream"
Postanowiłam się zająć czymś co potrafię robić. Więc założyłam bloga informacyjnego o k-popie. Co prawda jest on dopiero w trakcie tworzenia, ale powoli jest na nim coraz więcej. Pewnego dnia mam nadzieje, że będzie tam sporo pożytecznych informacji.
Tutaj macie do niego link: 


Zapraszam na niego osoby które dopiero niedawno wkroczyły w świat k-popu i chcą się czegoś o nim dowiedzieć oraz osoby, które już w nim są ale chcą sobie odświeżyć informacje albo nawet poznać kogoś kogo nie znają.
Serdecznie Zapraszam!

P.S Wciąż będę na tym blogu z powodu np. technicznych i tym podobne. (np. żeby zmieniać Su Yeon kolor czcionki z białej na siwą bo ona nie potrafi. XD)


Miłych Wakacji!
Shaiya.

4 komentarze:

  1. Będę tęsknił za opowiadaniem. :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubiłam Korean Dream </3.
    I tak, musisz tu zostać bo umrę bez ciebie xdd.
    Albo ludzie będą musieli się męczyć z białą czcionką xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zostać, a kto będzie dawać Ci pomysły na kolejne rozdziały B| xddd

      Usuń
  3. Tak, tak xddd. Co ja bym bez ciebie zrobiła xdd ;;.
    Gdyby nie ty, ta fabuła była by taka pusta i wgl xdddddd.

    OdpowiedzUsuń