niedziela, 13 lipca 2014

Prolog - "O rasistce co przyleciała do Korei"

- Dlaczego w Korei jest tylu Azjatów ? Albo inaczej... - moja przyjaciółka czekała na mój wybuch. - DLACZEGO MY JESTEŚMY W TEJ CHOLERNEJ KOREI A NIE W AMERYCE ?!
- No musimy zarobić hajsik a jak go zarobimy to sio do Stanów. - odpowiedziała rozglądając się po lotnisku.
- Ale, że w Azji ?! AZJI ?! - wykrzyknęłam patrząc na nią wściekła. Przecież zna moje podejście do chinolów i reszty Azjatów, więc po co mnie tu jeszcze zaciąga.
- KILKA MIESIĘCY ! - wykrzyknęła a potem po cichu dodała - Ewentualnie lat... NO ZAROBIMY KASKĘ I MÓWIĘ CI, BĘDZIE NAM SIĘ ŻYŁO ŁATWIEJ.
- ALE CHINOLE SĄ WSZĘDZIE, NO NIE WYCZYMIE TUTAJ.
- ZAMKNIJ PASZCZĘKĘ I ZA MNĄ, BO ZARAZ WRÓCISZ WILCZYM BILETEM DO POLSKI I NICI Z NASZYCH PLANÓW NA PRZYSZŁOŚĆ.
- Jest tyle krajów... - spojrzałam na nią błagalnie. - Nawet u nas, w Europie... Włochy, Hiszpania... NO JUŻ NAWET ZE SZWABAMI BYM WYTRZYMAŁA NO ALE NIE Z CHINOLAMI, NO PROSZĘ CIĘ.
- PRZESTAŃ GLĘDZIĆ, IDZIEMY. - skarciła mnie, łapiąc mnie za ucho i ciągnąc w stronę wyjścia z bezpiecznego lotniska do okropnego świata Żółtków.



Znienawidzeni - mamo, tato.
Zapewne i tak nie wyślę wam tej pocztówki.
Okrutna kobieta zwana moją przyjaciółką wywiozła mnie na daleki wschód.
Chociaż to chyba lepiej, niż bym miała siedzieć z wami.
Pozdrówcie Xawerego.

Magda

PS. Nie wiem, kiedy ogarnę tą walutę w Korei Południowej, ale wydaje mi się, że z trzy lata i może będę wiedzieć ile to jest 6500 won w przeliczeniu na złote.




Taaa daaaah ~!
Pewnego dnia naszedł mnie pewien głupi pomysł na takie o to wieloczęściowe opowiadanie c:.

To będzie bardziej przemyślane (przynajmniej taki mam zamiar ><) niż to z Zico, gdzie jest wszystko, a nic xd.
I teraz pytanie do Was.
Otóż jak wiadomo, to będzie opowiadanie z jakimś zespołem...
Taaak... Tylko z jakim ? :>
Dajcie mi tu jakieś propozycje, bo skończy się na tym, że znowu będzie z Zico i całym Block B xdddd.
*zagorzała BBC xd*

~Suyeon




11 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada. Może być z M.I.B lub GOT7 bo mało jest opo z nimi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xD
    Ja także jestem za M.I.B i Got7, ale może być także beast,BTOB. A i mi block b nie przeszkadza xD
    Opowiadanie zapowiada się ciekawie ^^
    Dużo weny życzę, hwaiting ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie ^^ może topp dogg albo b.a.p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, chętnie bym wzięła do tego Topp Doggów, ale Shaiya mnie spali żywcem :c

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł, moje propozycje to B1A4, B2ST i Big Bang :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a więc.. *^*
    Beast, Nu'est, Big Bang, MBLAQ.. oby nie GOT7 <|3
    obyś nie zapomniała tylko o 2 sezonie. :c
    HWAITING! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Got7 albo B.A.P i Big Bang :) zajebisty początek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny początek......nawet nie wiesz jak się śmiałam (a moi kuzyni patrzyli się na mnie jak na debila ale to szczegół) hehe a co do zespołu to może B.A.P,Big Bang lub MBLAQ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omomo też jestem za GOT7 <3
    Strasznie podoba mi się początek. To opowiadanie będzie inne, ale dam sobie rękę uciąć, że będzie świetne <3
    O a może z B.T.S ? Albo AlphaBAT? Z nimi jest mało :c
    Hwaiting i wenyyy~ <3

    OdpowiedzUsuń